در تفسير اين خبر کي مصطفي صلوات الله عليه فرمود منهومان لا يشبعان طالب الدنيا و طالب العلم کي اين علم غير علم دنيا بايد تا دو قسم باشد اما علم دنيا هم دنيا باشد الي آخره و اگر هم چنين شود کي طالب الدنيا و طالب الدنيا تکرار بود نه تقسيم مع تقريره
در تفسير اين خبر کي مصطفي صلوات الله عليه فرمود منهومان لا يشبعان طالب الدنيا و طالب العلم کي اين علم غير علم دنيا بايد تا دو قسم باشد اما علم دنيا هم دنيا باشد الي آخره و اگر هم چنين شود کي طالب الدنيا و طالب الدنيا تکرار بود نه تقسيم مع تقريره